Sunday, July 24, 2011

24July2O11

No matter how long the rain lasts, there will be a rainbow in the end.

No matter how sad you may be, believe, that happiness is waiting.


24July2O11

周休星期天,两天的假期,我睡了好久好久 (':

太久没好好睡了 能睡到自然醒的感觉是最好的.


昨天收到yuki message (:


I’ll be with you (: if you need me..i’ll be there for you


Yuki, XIExieNI ! ^^ ^^


原本校刊里我要放这2张照片的啊!! @@ @@

可是最后不可以改了.

就放在这里啦 ( :



好啦好啦,要去做功课了 (':

希望明天的大家都会没事 若昕,薇敏,翊正,怡宁,和我 (':

ethan lieong 说过她会在校长后面 (': 扯她头发,打她 ....

我不怕我不怕我不怕!!!!

我一定会尽全力帮你们的.





crystal (21.56)



No comments:

Post a Comment